Info[at]pand-co.com
031-91004033

فرصت های شغلی

فرصت های شغلی

ما در پدیده نگاران اندیشه این فرصت را داریم تا از توانایی ها و تخصصمان به بهترین شکل استفاده کنیم از هم یاد بگیریم در کنار هم رشد کنیم و با برداشتن قدم های هر چند کوچک اما مفید در کنار همکاران تاثیر گذار باشیم.

راه های ارتباطی با ما

 شماره تماس: 03191004033 ایمیل : info@pand-co.com

مراحل پیوستن به پدیده نگاران اندیشه

برای اینکه به خانواده پدیده نگاران اندیشه بپیوندید، اولین مرحله ارسال رزومه از طریق ایمیل info@Pand-co.com است تا بتوانید مهارت‌ها و توانایی خود را ارائه دهید. برای اینکه بتوانید یک رزومه خوب ارائه دهید، باید به گونه‌ای حرفه‌ای و واضح خود را پرزنت کنید.

بخش مدیریت منابع انسانی شرکت اروم پشتیبان سیستم، رزومه‌های دریافتی را بررسی می‌کنند و بر اساس نیازمندی شرکت برای جایگاه شغلی مورد نظر با شما ارتباط برقرار می‌کند.

عد از بررسی رزومه و شناسایی جایگاه مناسب شغلی شما، یک جلسه مصاحبه حضوری یا آنلاین با شما تنظیم خواهد شد تا آشنایی بیشتری با یکدیگر پیدا کنیم. به طور قطع این جلسه بعد از رزومه، مهم‌ترین مرحله آشنایی محسوب می‌شود.

بعد از اینکه در مصاحبه حضوری یا مجازی با منابع انسانی و مصاحبه تخصصی با بخش مربوطه مورد تایید قرار گرفتید، یک دوره کوتاه آزمایشی در نظر گرفته خواهد شد تا شرایط همکاری مهیا شود.

در مرحله آخر بعد از قطعی شدن شرایط همکاری، مراحل عقد قرارداد و شروع رسمی همکاری انجام خواهد شد.

مزایای پیوستن به پدیده نگاران اندیشه

فرصت‌های شغلی پدیده نگاران اندیشه

مشاوره و خرید پدیده نگاران اندیشه

مشاوره رایگان:

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید